Masterarbeit, 2020
138 Seiten
This dissertation explores the classroom practices of teachers in addressing learners' errors in algebraic word problems. The study aims to investigate how teachers engage grade eight learners in reading, probe their understanding, and enhance their process skills and encoding abilities in solving algebraic word problems.
Chapter 1 provides an overview of the study, including the background, statement of the problem, purpose, objectives, research questions, significance, and scope of the research. This chapter establishes the context for the investigation and highlights the need for exploring teachers' classroom practices in addressing learners' errors in algebraic word problems.
This research focuses on the core concepts of algebraic word problems, teachers' classroom practices, learners' errors, performance strategies, reading ability, comprehension ability, transformation ability, process skills, and encoding ability.
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare