Masterarbeit, 2021
73 Seiten
The study aimed to explore the differences between consumer behavior during the COVID-19 pandemic and a potentially restriction-free environment in 2024, focusing on the sustained change of online shopping and digital service usage. This involved investigating the long-term adherence of behavioral changes and the impact on satisfaction levels for online shopping and digital services.
The core keywords and focus topics of this study are: COVID-19, consumer behavior, online shopping, digital services, satisfaction levels, sustained usage, retail and e-commerce industry, strategic implications, post-pandemic era, research model, (M)ANOVA, Germany.
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare