Masterarbeit, 2005
108 Seiten
This dissertation aims to analyze marketing policies for Agroforestry product development in Oyo state, Nigeria. It focuses on understanding the relationship between marketing policies and the successful development of these products.
The primary keywords and focus topics of this dissertation include Agroforestry, marketing policies, product development, distribution channels, middlemen, storage facilities, rural road networks, financial incentives, pest control, and legislation. The study explores the impact of these factors on the development and marketing of Agroforestry products in Oyo State, Nigeria.
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare