Masterarbeit, 2020
50 Seiten, Note: B
Abstract
Table of Contents
List of Tables
List of Figures
Acknowledgement
CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1 Conceptual framework and background to the study
1.2 Rationale of the study
1.3 Purpose of the study
1.4 Research aims and objectives
1.5 Research questions
CHAPTER 2: LITERATURE REVIEW
2.1 Introduction
2.2 Curriculum development in Kenya
2.3 Reasons for Curriculum Development
2.4 Motives for Teacher Involvement in Curriculum Development
2.5 Conclusion
CHAPTER 3: RESEARCH METHODOLOGY
3.1 Introduction
3.2 Research design
3.3 Sampling strategy
3.4 Data Analysis
3.5 Ethical considerations to secondary research
3.6 Justification of Data collection method
CHAPTER 4: RESULTS AND FINDINGS
4.1 Introduction
4.2 Analysis of Case Studies
4.3 Summary
CHAPTER 5: CONCLUSION
5.1 Empowerment of Teachers on their Participation
5.2 The KICD and the role of teachers in curriculum development
5.3 Recommendations
5.4 Suggestions for further research
REFERENCES
APPENDICES
Appendix 1: Dissemination
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare