Bachelorarbeit, 2021
41 Seiten, Note: 2,7
This thesis explores the role of digital tools, specifically H5P, in teaching English as a Foreign Language (EFL). The focus is on analyzing H5P's potential and limitations within the context of existing theories of Second Language Acquisition (SLA) and EFL methods in Computer Assisted Language Learning (CALL). The primary objective is to demonstrate how H5P can be effectively integrated into EFL classrooms to enhance student learning.
The primary focus of this thesis revolves around digitalization, EFL education, SLA theories, CALL methods, H5P software, and its application within the EFL classroom. The work investigates the benefits and challenges of integrating this digital tool into traditional teaching practices, examining its effectiveness in enhancing language learning outcomes.
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare