Masterarbeit, 2022
126 Seiten, Note: 4 (A)
The dissertation aims to explore the relationship between Facebook usage and academic performance among postgraduate students at the University of Zambia. The study employs a descriptive mixed method, analyzing survey data from 533 students and interviews with lecturers to understand the impact of Facebook use on students' academic performance.
Chapter One provides an introduction to the research topic, outlines the problem statement, and details the study's objectives and significance. It also presents the research questions and hypotheses.
The main keywords and focus topics of the research include the effect of social media, Facebook, student academic performance, and Zambia. The study delves into the relationship between these factors, investigating how Facebook usage impacts academic performance within the context of postgraduate students at the University of Zambia.
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare