Doktorarbeit / Dissertation, 2016
245 Seiten, Note: pass
This research aims to investigate the impact of social media marketing activities on customer retention and consumer attitude, particularly focusing on UK clothing retailers. It seeks to understand the nature and dimensions of perceived social media marketing activities in the UK retail clothing industry.
The research focuses on the impact of perceived social media marketing activities on customer retention and consumer attitude in the UK clothing retail industry. Key themes include social media marketing, customer retention, consumer attitude, social exchange theory, and the role of specific social media activities such as entertainment, interaction, trendiness, customization, and word of mouth.
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare