Masterarbeit, 2019
47 Seiten
This thesis aims to understand the experiences of public school teachers in the Philippines regarding work intensification. It investigates how increased workloads and demands impact their well-being and overall work-life balance.
The primary focus of this study lies within the realm of public education in the Philippines, specifically investigating the experiences of public school teachers concerning work intensification. Key concepts explored include workload, teacher well-being, work-life balance, administrative policies, and strategies for managing intensification. The research sheds light on the multifaceted challenges faced by teachers in navigating a demanding work environment and the implications for their overall quality of life.
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare