Masterarbeit, 2021
85 Seiten, Note: 1.7
This master's thesis explores an integrated approach to teaching English as a foreign language (EFL) in Saxon secondary education, focusing on the integration of language construction principles into the EFL curriculum. The author examines the theoretical foundations of second language acquisition, foreign language teaching, and constructed languages, ultimately aiming to develop and evaluate a practical curriculum framework that leverages language construction concepts for enhanced EFL learning.
This master's thesis focuses on the key concepts of language construction, second language acquisition, foreign language teaching, metalinguistic awareness, and curriculum development. It explores the intersection of these areas to create an integrated approach to EFL teaching in Saxon secondary education, utilizing language construction techniques to enhance student learning outcomes. The thesis aims to contribute to the ongoing discourse on innovative and effective EFL teaching practices.
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare