Doktorarbeit / Dissertation, 2023
405 Seiten, Note: pass without corrections
This study explores the potential of visualisation in supporting conceptual knowledge and language learning in English as a Foreign Language (EFL) classrooms. The research aims to investigate the effect of visual languaging on student concept construction, language development, and learner agency in online classrooms.
The primary keywords and focus topics of this research include visual languaging, pluriliteracies, deeper learning, online EFL classrooms, cognitive discourse functions, mentoring, learner agency, and the Pluriliteracies Model for Deeper Learning. The research explores how visual languaging, integrated with Learning Conversations, can enhance English language learning among young learners in China by fostering their conceptual understanding, developing their language use, and promoting their agentic roles in learning.
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare