Masterarbeit, 2022
52 Seiten, Note: A
This study examines the effects of cooperative learning on student engagement in online classrooms during the COVID-19 pandemic.
The COVID-19 pandemic led to a global disruption of the educational system, forcing schools to employ innovative methods such as online learning to cater to the needs of learners. Despite presenting certain challenges, notably in classroom management, online learning has emerged as an effective measure in reducing learning deficits brought about by the pandemic. This study evaluates the efficacy of cooperative learning in boosting student engagement (ages 13-18) within an online classroom setting.
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare