Masterarbeit, 2023
85 Seiten, Note: A+
This study aims to explore the strategies that teachers use to include learners with Autism Spectrum Disorder (ASD) in mainstream classrooms in Eswatini. It investigates the challenges faced by teachers and the effectiveness of different teaching approaches in facilitating learning for learners with ASD. The research also aims to contribute to the knowledge base on inclusive education practices in Eswatini.
Chapter 1 provides a comprehensive overview of the background of Autism Spectrum Disorder (ASD) in Eswatini, highlighting the challenges faced by learners with ASD and their families. It also examines the prevalence of ASD in the country and the causes of the disorder.
This study focuses on the following key terms and concepts: Autism Spectrum Disorder (ASD), inclusive education, mainstream classrooms, teacher training, teaching strategies, learning outcomes, challenges, Eswatini.
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare