Masterarbeit, 2022
40 Seiten, Note: 1.3
This research paper explores the critical role of adaptability and localization in innovation strategies for foreign companies entering China's dynamic market. It emphasizes the need for companies to customize their strategies to align with Chinese consumers' changing conditions and expectations. The study includes a theoretical framework and empirical analysis, focusing on Apple's innovation strategies in China.
This research is a foundation for future studies exploring the relationship between specific innovation strategies and Chinese customer responses. Gathering data on concrete business models and strategy preferences can provide valuable insights for companies seeking success in the Chinese market.
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare