Doktorarbeit / Dissertation, 2024
58 Seiten
This study aims to evaluate the effect of large class size on pupils' academic performance, particularly in developing countries. It seeks to investigate the challenges faced by teachers in managing large classes and to explore effective strategies for controlling class size.
Chapter One provides a comprehensive overview of the study, setting the stage for the investigation into the impact of large class sizes on pupils' academic performance. It delves into the importance of education for societal progress and the role of class size in creating conducive learning environments. The chapter highlights the challenges faced by teachers in managing large classes, citing research that links class size to reduced student engagement and lower academic achievement.
The study focuses on the keywords: class size, academic performance, learning environment, teacher effectiveness, classroom management, educational infrastructure, and student-to-teacher ratio. The primary themes include the impact of large classes on student learning, the challenges of managing large classes, and strategies for controlling class size to improve educational outcomes.
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare