Masterarbeit, 2018
50 Seiten, Note: A
This research investigates the influence of modern technologies on secondary education, focusing on Biology classes at Govt. Municipal Girls High School, Gujrat. Employing an experimental approach, 32 tenth-grade students were divided into control and test groups to compare traditional teaching methods with technology-enhanced techniques involving videos and iPads.
Results indicate that the test group exhibited better understanding and improved academic performance, supporting the hypothesis that technology fosters active engagement and interest in learning. The study encompasses a detailed methodology, literature review, experimental findings, and questionnaire-based insights, culminating in practical suggestions for integrating technology into secondary education in Pakistan.
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare