Masterarbeit, 2018
102 Seiten, Note: 1,0
The dissertation examines the impact of social media overexposure on consumer perceptions of luxury streetwear brands. Specifically, it investigates the relationship between overexposure on social media and three key brand equity dimensions: brand awareness, brand association, and brand loyalty. The study explores the moderating roles of firm-created content and user-generated content in this relationship.
This dissertation focuses on key terms and concepts such as social media overexposure, brand equity, luxury streetwear, user-generated content, firm-created content, millennial generation, brand perception, consumer behavior, and social media marketing.
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare