Wissenschaftliche Studie, 2010
16 Seiten, Note: Grade A
The study investigates the use of bilingual dictionaries in second language reading classes, focusing on their impact on vocabulary acquisition and reading comprehension for learners of English as a Second Language (ESL). The research aims to demonstrate the effectiveness of bilingual dictionaries compared to monolingual dictionaries, particularly in terms of time efficiency and comprehension.
The primary keywords and focus topics of this text include: bilingual dictionaries, monolingual dictionaries, second language acquisition, vocabulary acquisition, reading comprehension, time efficiency, ESL learners, Pakistan, language policy, language learning, pedagogy, communicative language teaching, learner confidence.
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare