Forschungsarbeit, 2012
21 Seiten
This study investigates the perception of primary school teachers in Emgwen Division, Nandi North District, Kenya, regarding the curriculum supervision practices of head teachers. The study aims to understand how teachers perceive head teachers' roles in areas such as communication of the school mission, involvement in curriculum supervision, visible presence in the school, and provision of resources.
This study examines the perception of primary school teachers in Emgwen Division, Nandi North District, Kenya, regarding the curriculum supervision practices of head teachers. The study focuses on understanding how teachers perceive head teachers' roles in communication of the school mission, involvement in curriculum supervision, visible presence in the school, and provision of resources. Key terms include: curriculum supervision, head teacher leadership, teacher perceptions, communication, school mission, visible presence, resource provision.
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare