Bachelorarbeit, 2011
38 Seiten
This capstone project aims to address the significant need for a specialized and qualified tutoring process tailored to the individual needs of K-12 deaf and hard of hearing students. The project seeks to develop a best practice tutoring curriculum that acknowledges the unique learning styles and challenges faced by this population.
The abstract highlights the critical need for a specialized tutoring process to address the educational challenges faced by deaf and hard of hearing students. The acknowledgement section recognizes the contributions of various individuals and resources that informed this project. The introduction section outlines the problem statement, purpose, definition of terms, and a comprehensive literature review that examines the unique needs and challenges of deaf and hard of hearing students, the role of tutoring as an intervention strategy, and best practices in tutoring for this population.
This capstone project focuses on the key concepts of deaf and hard of hearing education, specialized tutoring, best practices, curriculum development, individualized learning, and academic success.
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare