Masterarbeit, 2010
69 Seiten
This book investigates how the absorptive capacity approach can be used to (co-)create customer value and achieve sustainable competitive advantage in a service-dominant environment. It provides guidance to practitioners by building up a framework that reflects how absorptive capacity can be used to co-create value in a B2B relationship.
This book focuses on the concepts of customer value, service-dominant logic, dynamic capabilities, and absorptive capacity, exploring how these concepts can be applied to achieve sustainable competitive advantage in a service-dominant environment. Key terms include value co-creation, B2B relationships, strategic thinking, and the resource-based view.
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare