Bachelorarbeit, 2013
55 Seiten, Note: 1,7
This thesis explores the concept of guerrilla marketing and its application within the broader marketing mix. The main objective is to provide a comprehensive analysis of guerrilla marketing tools and techniques, comparing them to traditional advertising methods. This analysis will demonstrate how guerrilla marketing can effectively enhance marketing strategies, particularly in today's competitive market where traditional advertising often fails to capture consumer attention.
Guerrilla marketing, marketing mix, traditional advertising, low-budget marketing, offline guerrilla marketing, online guerrilla marketing, strategic guerrilla marketing, target marketing, consumer behavior, advertising effectiveness, market segmentation, marketing strategy, branding, brand awareness, product development, pricing, distribution, promotion.
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare