Masterarbeit, 2012
90 Seiten, Note: A
This study investigates the language demands of English immersion teaching in German-speaking Switzerland, focusing specifically on the perspective of teachers. It examines how the language needs of teachers are currently being met, identifies language problems teachers face, and explores ways to improve the language proficiency of future immersion teachers.
This study focuses on the language demands of English immersion teaching, particularly in the context of German-speaking Switzerland. Key themes include teacher training, language proficiency, classroom English, language support, and the challenges and benefits of immersion education. The research incorporates qualitative action research methods, drawing upon lesson observations and semi-structured interviews with immersion teachers.
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare