Wissenschaftliche Studie, 2015
70 Seiten
Chapter One: Introduction
1.1. Overview
1.2. Learning English in Iran
1.3. Statement of the Problem..
1.4. Significance of the Study
1.5. Research Objectives
1.6. Research Questions
1.7. Definition of Key Words
1.8 Outline of the study
Chapter Two: Review of Literature
2.1. Overview
2.2. Identity and Language Learning
2.3. Poststructuralist Identity
2.4. Theories of language
2.5. Theories of learning
2.6. Cultural Identity..
2.7. English, Globalization, and Imperialism
2.8. Issues of Culture in English Language Teaching...
2.9. Previous Studies.
Chapter Three: Methodology
3.1. Overview.
3.2. Research Procedure
3.3 Participants
3.4. Instruments
3.5. Data Collection ..
3.6. Data Analysis
Chapter Four: Data Analysis and Results
4.1. Overview
4.2. The Questionnaire
4.3. The Interview..
Chapter Five: Discussion Conclusions, Implications & Suggestions for Further Studies
5.1. Overview.
5.2. Discussion
5.3. Conclusion
5.4. Limitation of the Study
5.5. Implications.
5.6. Suggestions for further studies
Appendix 1
Appendix 2.
Appendix 3.
References
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare