Bachelorarbeit, 2014
26 Seiten, Note: A
1.0 Project Objectives and Overall Research Approach
1.1 Company Overview
1.1.1 Steve Madden Ltd
1.1.2 Why Steve Madden
1.2 The Purpose of a Review
1.3 Research Objectives
1.4 Research Questions
1.5 Research Design
2.0 Information Gathering And Accounting / Business Techniques
2.1 Research Methodology
2.2 Methods Used to Collect Data
2.3 Sources of Information
2.4 Ethical Issues
2.5 Limitations of Information Gathering
2.6 Models of Analysis
2.6.1 Marketing Mix (4P’s)
2.6.2 Segmentation, Targeting and Positioning (STP) Model
2.6.3 The SIVA (Solutions, Information, Value, Access) System
2.7 Research Ethics
3.0 Results, Analysis, Conclusions and Recommendations
3.1 Results
3.1.1 Marketing Strategy
3.1.2 Steve Madden Ltd Marketing Strategy
3.2 Competitors Marketing Strategies
3.2.1 Nine West Marketing Strategy
3.2.2 Guess Marketing Strategy
3.2.3 Aldo’s Marketing Strategy
3.3 Analysis
3.3.1 Analysis of Steve Madden Ltd’s Marketing Strategy
3.3.2 An Effective Marketing Strategy
3.3.3. Comparing the Strategies of the companies
4.0 Conclusion
5.0 Recommendations
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare