Masterarbeit, 2013
178 Seiten, Note: 1,3
This thesis aims to investigate the interaction between consumer knowledge levels and different product search approaches in an online environment. Specifically, it examines the impact of a virtual product advisor and a facet search on perceived website quality and e-satisfaction.
This research focuses on the key concepts of complexity, electronic commerce, e-satisfaction, expertise knowledge, means-end chain theory, product search interfaces, usability, virtual product advisors, WebQual, and website quality. The study aims to explore how these factors interact to influence consumer behavior and online shopping experiences.
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare