Masterarbeit, 2015
44 Seiten, Note: 71
This study aims to analyze the state of access to basic education in Bangladesh, examining the extent to which the education system provides rights of access and empowers students with the ability to succeed. The study employs an analytical framework incorporating "rights" and "ability" notions of access, analyzing the achievements and gaps in the education system.
The main keywords and focus topics of the study include: access to education, Bangladesh, rights, ability, education system, policy commitments, policy achievements, disparities, Indigenous Peoples, Sustainable Development Goals, empirical analysis, analytical framework.
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare