Bachelorarbeit, 2015
79 Seiten
This study aims to investigate the classroom management strategies employed by high school teachers in Pilot and Lower-hetero classes at Manuel S. Enverga University Foundation Candelaria, Inc. within the school year 2014-2015. The research seeks to identify the behavioral patterns of students in these classes, determine the specific management strategies employed by teachers, and analyze any differences in management approaches between the two class types. This research will use the findings to develop an intervention program for enhancing teachers' management skills.
This research focuses on the key concepts of classroom management strategies, student classroom behavior, pilot and lower-hetero classes, intervention program development, and teacher management skill enhancement. The study explores the differences in management approaches employed by teachers for different class types and aims to utilize the findings to improve teacher management skills.
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare