Bachelorarbeit, 2017
90 Seiten, Note: A
The purpose of this research is to investigate the awareness of Corporate Social Responsibility (CSR) among students of the University of Ghana, focusing on the context of sachet water companies. It examines how this awareness influences consumer purchasing decisions regarding sachet water products. The study aims to answer key questions about consumer knowledge of CSR activities, their perceptions of these initiatives, and the extent to which CSR influences their purchasing behavior.
Chapter One provides an introduction to the study, outlining the background, statement of the problem, objectives, hypotheses, and significance of the research. Chapter Two delves into the theoretical literature review, focusing on the concept of Corporate Social Responsibility (CSR). The chapter explores the theoretical framework that underpins the study.
This study primarily focuses on Corporate Social Responsibility (CSR) awareness and its influence on consumer purchasing decisions within the context of sachet water companies in Ghana. It examines consumer perceptions of CSR activities, the role of factors like product quality and price, and the relative importance of CSR in consumer loyalty and repurchase decisions.
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare