Doktorarbeit / Dissertation, 2017
278 Seiten
The dissertation aims to explore the utilization of Information and Communication Technology (ICT) tools and applications by EFL learners and teachers in Yemeni universities and to evaluate the impact of this usage on learners' language proficiency and academic achievement. The study employs a mixed-method research design, gathering data through surveys, tests, and observations.
The dissertation is organized into five chapters, covering the introduction, literature review, methodology, findings and discussion, and conclusions and recommendations.
The key terms and focus topics explored in this dissertation include ICT, ICT-integration, ICT-based learning, CALL, EFL learners, tertiary level, proficiency, academic achievement, and educational technology in Yemen.
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare