Bachelorarbeit, 2017
95 Seiten, Note: 3.60
This research project investigates students' perceptions of Business Studies trainee-teachers and classroom conduct in secondary schools in Port-Harcourt. The main objective of this study is to understand and analyze the factors that influence these perceptions.
Chapter 1 provides a comprehensive introduction to the study, outlining the background, statement of the problem, purpose, research questions, hypotheses, significance, scope, and definition of key terms. Chapter 2 delves into a thorough review of relevant literature, exploring theoretical frameworks, conceptual frameworks, empirical studies, and existing research on students' perceptions of trainee-teachers and classroom conduct. Chapter 3 outlines the research methodology employed in the study, including the research design, population, sample size, data collection methods, and data analysis techniques.
This research explores key concepts such as students' perceptions, Business Studies trainee-teachers, classroom conduct, secondary schools, empirical research, training programs, and educational quality. It aims to contribute to the understanding of how these factors interact and influence the learning experiences of students in secondary schools.
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare