Bachelorarbeit, 2017
90 Seiten, Note: 1,1
This thesis investigates the development of an e-commerce model specifically tailored for the luxury industry. It aims to bridge the gap between the traditional luxury experience and the evolving online shopping landscape, analyzing the challenges and opportunities of integrating e-commerce into the sector.
This thesis explores the intersection of luxury brands, e-commerce, and consumer behavior. Key themes include luxury brand definition, consumer buying motives, e-commerce challenges, online shopper profiles, and the development of a tailored e-commerce model for the luxury industry. The study analyzes the online presence of luxury brands like Louis Vuitton and Chanel, highlighting best practices and potential improvements.
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare