Bachelorarbeit, 2015
25 Seiten
Didaktik für das Fach Englisch - Pädagogik, Sprachwissenschaft
This study aims to investigate the use of critical reading skills among English Department students at Misurata University. It explores the extent to which both students and teachers utilize critical reading strategies in the learning process. The paper aims to understand if there are differences in critical reading practices among male and female students and faculty.
Chapter I introduces the research problem and its background. It defines critical reading (CR) and its importance in everyday life and the learning process. The chapter explores the role of teachers as facilitators and motivators in fostering critical reading skills among students.
The Review of Related Literature chapter delves into the concept of critical reading, exploring its definition, strategies, and essential elements. The chapter also examines relevant studies that have investigated critical reading practices in various educational settings.
Critical reading, English language learning, student engagement, teacher facilitation, higher education, research methodologies, data analysis, academic discourse.
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare