Bachelorarbeit, 2016
36 Seiten, Note: 7,6
Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung, Marketing, Social Media
Foreword
Summary
1. Introduction
1.1. Field Media and Entertainment Management
1.2. 1-2-social in cooperation with SportScheck
1.3. Problem analysis
1.4. The objective
2. Theoretical framework
2.1. Social Media
2.2. Instagram
2.3. Colour Research
2.4. Filters and its viewer’s engagement
2.5. Conclusion theoretical framework
3. Research method
3.1. Research approach and methods
3.2. Process and data collection
3.3. Data analysis
4. Results and analysis
4.1. Hypotheses
4.1. Experiment most appealing filter colours
4.1.1 Experiment red versus blue
4.1.2 Experiment matching colours
4.2. Filtered photos compared to non-filtered photos
4.2.1 Experiment ten filtered photos versus original photos
4.2.2 Experiment Instagram profile Bachelor_Workout
4.3. Favourite filters
4.4. Relation between edited images and filter colours
5. Conclusion, recommendations, and discussion
5.1. Conclusion
5.2. Recommendation
5.3. Discussion
Reflection on the research
Bibliography
Appendices
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare