Masterarbeit, 2018
104 Seiten, Note: 1,0
This study investigates the key factors driving export performance in international online retail. The research aims to define the essential capabilities required for international e-retailers to achieve a competitive advantage in foreign markets. It focuses on the relationships between these capabilities, competitive advantages, and the success of e-retail export performance. The study employs a combination of theoretical analysis and empirical research, culminating in managerial recommendations for companies entering new international markets.
This research focuses on the critical factors driving the success of international e-retailers, specifically exploring the relationship between capabilities, competitive advantages, and export performance in a global context. Key concepts include: international e-retail, export performance, competitive advantage, capabilities, resources, and online user experience.
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare