Bachelorarbeit, 2017
43 Seiten, Note: 1,3
This paper aims to understand how AI startups build trust in their smart service systems. It investigates trust-building measures on the websites of 26 AI startups, focusing on the factors of transparency, recognition by third parties, and points of contact. The paper explores how these factors contribute to building trust in a rapidly evolving industry where smart service systems are becoming increasingly prevalent.
The research focuses on AI startups, smart service systems, trust building, transparency, third-party recognition, points of contact, and qualitative comparative analysis. The study explores the key concepts of trust, service innovation, and value co-creation within the context of a rapidly evolving digital economy.
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare