Bachelorarbeit, 2018
31 Seiten, Note: 1,0
This thesis examines the errors made by Turkish learners of English as a Foreign Language (EFL) in their written argumentative essays, specifically focusing on subject-verb agreement errors. The study aims to identify the frequency of these errors and determine if they can be attributed to interference from Turkish, the learners' first language. The research also explores the reasons behind these errors and seeks to provide pedagogical implications for improving EFL instruction.
This thesis explores the topic of error analysis in second language acquisition, focusing on subject-verb agreement errors made by Turkish learners of English as a Foreign Language (EFL). It utilizes corpus-based methods to analyze the errors, examining the influence of the learners' first language (Turkish) on their English proficiency. The study aims to provide pedagogical implications for improving EFL teaching and fostering greater understanding of the challenges faced by Turkish learners.
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare