Bachelorarbeit, 2018
49 Seiten
DEDICATION
ABSTRACT
i. List of Abbreviations
ii. List of Graphs / Figures
1. INTRODUCTION
1.1 Indonesian Overview
1.2 Indonesian Business and Trade Environment
1.2.1 Political Environment
1.2.2 Business Culture
1.2.3 Government Regulation & Commercial Law
1.2.4 Intellectual Property Right (IPR)
1.2.5 Trade Restriction
1.2.6 Transportation
1.2.7 The Level and Rate of Economic Development
2. MAIN BODY
2.1 Minor DKL Food Group
2.2 The Coffee Club
2.2.1 Overview
2.2.2 Market Improvement
2.2.3 Vision and Mission (Core Values)
2.3 Situation Analysis
2.3.1 Service Product Environment
2.3.2 Marketing Environment
2.3.3 The Marketing Mix of Service Environment
2.4 Market Analysis
2.4.1 Perceptual Map
2.4.2 Importance / Performance Matrix
2.4.3 SWOT – Analyse (Strength, Weakness, Opportunity and Thread)
2.4.4 Value Chain
2.4.5 Sustainable Marketing
2.5 The Coffee Club Strategies
2.5.1 Brand Equity
2.5.2 Target Market, Strategy and Positioning
2.6 Entry Mode
3. CONCLUSION
iii. Bibliography
iv. Appendices
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare