Bachelorarbeit, 2018
64 Seiten, Note: 1
The research aims to investigate and analyze learner behavior problems associated with exposure to the internet, specifically focusing on XY High School in Kadoma, Zimbabwe. The study observes the potential influence of internet usage and cyber culture on student behavior. This research analyzes student behaviors and their connection to internet exposure, particularly at an urban school where electronic gadgets and internet access are prevalent.
Chapter 1 provides an introduction to the research topic, outlining the background, statement of the problem, assumptions, research aims and objectives, research questions, significance of the study, delimitation and limitation of the study, definition of key terms, and a summary of the chapter. Chapter 2 delves into a review of related literature, exploring types of media exposed to learners, internet content exposed to learners, and behaviors observed among learners due to exposure to internet content.
The research focuses on learner behavior problems, internet exposure, cyber culture, urban education, electronic gadgets, behavioral analysis, and school interventions. The study explores the relationship between internet usage and specific behavioral issues in a school setting, highlighting the role of cyber culture and the need for effective guidance and counseling practices.
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare