Magisterarbeit, 2010
109 Seiten, Note: 1
This thesis investigates the effectiveness of interactive teaching methods compared to traditional lecture-based methods in health education programs for nurse educators in primary health care settings. The study aims to determine if interactive methods, specifically peer teaching and problem-based learning, enhance nurse educators' satisfaction and learning.
This study focuses on health professions education, nurse education, interactive teaching methods, peer teaching, problem-based learning, traditional lecture-based instruction, nurse educator satisfaction, learning outcomes, primary health care, and the Kingdom of Saudi Arabia. The study aims to contribute to the understanding of effective instructional strategies in health education programs and to promote the use of interactive methods in nurse education.
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare