Masterarbeit, 2019
103 Seiten, Note: 1,3
This dissertation examines the success of online wine merchants in the German market. It aims to identify the key factors contributing to their success and provide insights into the challenges and opportunities they face. This research utilizes a combination of quantitative and qualitative methods to analyze the German wine market, consumer behaviors, and best practices for online wine retailers.
The main keywords and focus topics of this dissertation include online wine merchants, German wine market, competitive analysis, consumer behavior, millennial generations, e-commerce, online selling strategies, best practices, success factors, challenges, and opportunities.
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare