Bachelorarbeit, 2019
29 Seiten, Note: 1,0
1. Introduction
2. Theoretical Background
2.1. Classroom Observation
2.2. Input Theories
2.2.1. Input Hypothesis
2.2.2. Interaction Hypothesis
2.2.3. Output Hypothesis
2.3. Input Quality
2.4. Videography
2.5. The Two Teaching Approaches: Synthetic Phonics and Whole Word
2.5.1. Synthetic Phonics in English-Speaking Countries and in the L2-classroom
2.5.2. Whole Word Approach
3. Empirical Study
3.1. Methodology
3.1.1. Research question, hypothesis and expected eutcome
3.1.2. Methodological approach
3.1.3. Subjects
3.1.4. Elicitation Procedure
3.1.4.1. Elicitation Instrument: Teacher Input Observation Scheme (TIOS)
3.1.4.2. Rating participants
3.1.5. Data Analysis
3.1.6. Methodological and Analytical Limitations
3.2. Research Results
3.2.1. Individual and Mean Percentage Scores of R1 and R2
3.2.2. Individual High-InferenceCategoryScores
3.2.3. Comparison of Mean High-Inference Category Scores
3.2.4. Statistical Significance
3.3. Discussion
4. Conclusion
5. References
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare