Masterarbeit, 2018
105 Seiten
This thesis examines the inclusive education practices of two private kindergartens in the Tabor Sub-city of Hawassa City Administration. The study aims to understand the extent to which these kindergartens are implementing inclusive practices and identify the challenges and successes associated with this approach.
Chapter One provides a comprehensive introduction to the study, outlining its background, problem statement, objectives, significance, scope, theoretical framework, operational definitions, limitations, and organization. Chapter Two presents a detailed review of related literature, exploring the concept of early childhood inclusion, its rationale, historical development, and key elements. This chapter delves into the importance of inclusive education for children with diverse needs and the challenges and benefits associated with this approach.
This study focuses on inclusive education practices in early childhood, specifically within the context of two private kindergartens in Hawassa City Administration. Key terms and concepts explored include: inclusive education, early childhood, private kindergartens, Ethiopia, challenges, opportunities, teacher training, and children with diverse needs.
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare