Masterarbeit, 2019
71 Seiten, Note: 1,7
This master thesis explores the use of gamification as an incentive system for the early stages of the innovation process. It investigates the potential of gamification to address the challenges of motivating individuals and teams in innovative environments.
The main focus of this thesis is on gamification, incentive systems, innovation processes, early stage innovation, game mechanics, play, research methodology, and data analysis. The research examines the effectiveness of using game mechanics to motivate individuals and teams in the early stages of the innovation process.
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare