Bachelorarbeit, 2016
31 Seiten, Note: 1,3
This study aims to investigate adjective intensification in spoken English, specifically focusing on amplifiers used by German University students of English. It builds upon the work of Lorenz, who studied adjective intensification in written argumentative essays by comparing native and non-native learners. The study utilizes the Louvain International Database of Spoken English Interlanguage (LINDSEI-GE) corpus to compare spoken data to Lorenz's findings on written data. The primary objective is to analyze the distribution and usage of intensifiers, particularly amplifiers, in spoken English by advanced learners.
This study focuses on the key concepts of intensification, amplifiers, adjective intensification, corpus linguistics, spoken English, learner language, LINDSEI corpus, and AntConc. It examines the distribution and usage of intensifiers, particularly amplifiers, in spoken English by advanced learners. The research aims to contribute to our understanding of the role of intensification in language learning and communication.
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare