Diplomarbeit, 2002
143 Seiten, Note: 1,3
This master's thesis examines the pricing strategies and price politics of HP in its key account enterprise business, specifically focusing on the company's experience after merging with Compaq. The research aims to analyze HP's pricing methods and tools while considering the company's overall business strategy and competitive environment.
The main keywords of this thesis are: pricing strategies, price politics, key account management, enterprise business, HP, Compaq, merger, IT industry, competitive advantage, theoretical pricing models, pricing methods, cost analysis, market analysis, customer decision-making, pricing recommendations, deal escalation process, request forms.
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare