Masterarbeit, 2006
149 Seiten, Note: 9
This master thesis aims to gain further insight into the factors driving consumer adoption of self-service technologies (SSTs). The research focuses on the role of consumer readiness, including role clarity, motivation, and ability, as well as the moderating effects of trust and experiences on the decision to use airline self-check-in options. The thesis also investigates the potential dependence of these factors on the SST interface.
This research focuses on the adoption of self-service technologies, particularly in the airline industry. It examines the role of consumer readiness, trust, experiences, and the influence of the SST interface. The key terms and concepts include: self-service technology adoption, consumer readiness, trust, experiences, SST interface dependence, airline industry, self-check-in options.
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare