Masterarbeit, 2020
113 Seiten, Note: 4/4
This research explores the impact of e-government service delivery on customer satisfaction within the context of the Addis Ababa City Administration Vital Events Registration Agency (AAVERA). The primary objective is to examine the relationship between e-government implementation and customer satisfaction levels. This includes an investigation of the factors that influence satisfaction, the perceived quality of services provided, and the efficacy of e-government initiatives in enhancing the user experience.
This research focuses on the key concepts of e-government, service delivery, customer satisfaction, technology acceptance, information systems success, service quality, and empirical research methodologies. It examines the impact of e-government implementation on customer satisfaction levels and explores the factors that influence these perceptions, including service quality gaps and the efficacy of e-government initiatives in improving service delivery.
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare