Forschungsarbeit, 2008
14 Seiten, Note: none
This paper examines and addresses four major issues concerning teaching EFL pronunciation to learners at different levels. The author explores the reasons behind the neglect of pronunciation teaching, justifies its importance alongside other language skills, discusses levels and aspects of pronunciation that should be taught, and presents various teaching approaches and techniques.
This paper focuses on EFL pronunciation, its teaching, justification, intelligibility, approaches, and techniques/activities. The central theme is the importance of pronunciation in achieving communicative competence in English as a foreign language.
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare