Bachelorarbeit, 2020
39 Seiten, Note: 4.00
1. CHAPTER ONE: INTRODUCTION
1.1 Background to the Study
1.2 Statement of the problem
1.3 Objectives of the study
1.4 Research questions
1.5 Research Hypothesis
1.6 Significance of the Study
1.7 Scope and Limitations of the Study
1.8 Operational Definition of Terms
2 CHAPTER TWO: LITERATURE REVIEW
2.1 Introduction
2.2 Concept of News Media
2.3 Concept of Political Advertising
2.4 Theoretical Framework
2.5 Empirical Review
3 CHAPTER THREE: RESEARCH METHODOLOGY
3.1 Research Design/Technique
3.2 Research Population
3.3 Sampling and Sampling Technique
3.4 Sample size
3.5 Methods of data collection
3.6 Method of data analysis
3.7 Validity of Research Instrument
3.8 Reliability of Research Instrument
4 CHAPTER FOUR: DATA PRESENTATION AND ANALYSIS
5 CHAPTER FIVE: SUMMARY, CONCLUSION AND RECOMMENDATION
5.1 SUMMARY
5.2 CONCLUSION
5.3 RECOMMENDATIONS
REFERENCES
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare