Bachelorarbeit, 2019
40 Seiten, Note: 1.0
1 Introduction - Relevance, Goal and Approach of this paper
2 Social Entrepreneurship - Theoretical Framework
2.1 Definition of Entrepreneurship
2.2 Definition of Social Entrepreneurship
2.2.1 Organizational model and legal structure
2.2.2 Differentiation from other forms of social engagement
2.3 Social Entrepreneurship and Development
3 Sub-Saharan Africa - Contextual framework
3.1 General context
3.2 Social entrepreneurial context and challenges
3.2.1 Human capital
3.2.2 Financial capital
3.2.3 Social capital
3.2.4 Business environment
4 Research Methodology
4.1 Research Aim
4.2 Research Design & Survey Instrument
4.3 Sample and Sample collection
4.4 Data collection, processing and analysis
5 Qualitative Analysis
5.1 Human Capital
5.2 Financial Capital
5.3 Social Capital
5.4 Business environment
6 Discussion
7 Conclusion
8 Bibliography
Der GRIN Verlag hat sich seit 1998 auf die Veröffentlichung akademischer eBooks und Bücher spezialisiert. Der GRIN Verlag steht damit als erstes Unternehmen für User Generated Quality Content. Die Verlagsseiten GRIN.com, Hausarbeiten.de und Diplomarbeiten24 bieten für Hochschullehrer, Absolventen und Studenten die ideale Plattform, wissenschaftliche Texte wie Hausarbeiten, Referate, Bachelorarbeiten, Masterarbeiten, Diplomarbeiten, Dissertationen und wissenschaftliche Aufsätze einem breiten Publikum zu präsentieren.
Kostenfreie Veröffentlichung: Hausarbeit, Bachelorarbeit, Diplomarbeit, Dissertation, Masterarbeit, Interpretation oder Referat jetzt veröffentlichen!
Kommentare